Hur kan vi ha så bra Priser på våra Redovisningsbyrå tjänster?

Vi försöker leva som vi lär. Vilket innebär att vi sparar kostnader där vi kan. T.ex. så har vi alla servrar i molnet, inte “fasta” kontor på varje ort vi arbetar, utan vi använder bl.a. kontorshotell t.ex World Trade Center, där vi hyr flexibla arbetsplatser. Vi tycker det är onödigt att ha de dyraste centrala kontoren, då vi strävar efter föröka hantera så mycket som möjligt av “papperna” digitalt, via e-post, Dropbox, Goolge drive m.fl (miljövänligt, säkert och effektivt).

Vi besöker också gärna Er. Varför ? Jo för då lär vi oss mer om din verksamhet och hur du arbetar, vilket är viktigt för att kunna ge er goda råd och förstå vad och hur ni tjänar era pengar. En Ekonom som bara sitter bakom skrivbordet lär inte ha så god förståelse för “verkligheten” som en som har erfarenhet från “fältet”.

Vi försöker minimera fysiska möten till någon gång per år och istället använda telefon, webbmöten, internet mm vilket sparar tid och pengar utan att tumma på kvalitén. Mail och telefonsamtal är alltid Gratis hos oss.

Vi har precis som många av de större företagen centraliserat verksamheten. Vi använder oss av olika kvalificerade medarbetare beroende på vad som skall göras, vi har t.ex. administratörer/assistenter som hjälper till med enklare och manuella arbetsuppgifter, vilket gör att bl.a våra Redovisningskonsulter kan ägna sig åt mer kvalificerat arbete, rådgivning, mm och att den totala kostnaden blir inte högre utan oftast lägre för våra kunder.

Har du en Ekonomiavdelning idag, kan vi Garantera att vi kan ta över driften till en lägre kostnad, men med högre kvalitet än du har idag, har du ingen egen ekonomifunktion idag så starta inte upp någon, utan först ha pratat med oss !

LÄS MER OM VÅRT “NY KUND” ERBJUDANDE HÄR…